2018/08/16

Nana

Nana & minä / Nana & me
2018



Tämä vuosi on ollut erityisen hyvä siksi, että olen saanut pidettyä yhden oman näyttelyn, johon valokuvataiteilija ja professori Veli Granö kirjoitti pienen tekstin liittyen valokuviini. Parempaa ja hienompaa kunnianosoitusta en olisi kuvitellut koskaan saavani tässä vaiheessa uraani - nyt valmiina valokuvataiteilijana.


Jostain kumman syystä, tähtien asennot ovat siunanneet elämääni myös hienoja ihmisiä, joista yksi on kuvassa yläpuolella. Olen tutustunut myös niin moneen muuhunkin tämän vuoden aikana, että silmät pyörii päässä -  ja saanut uusia ystäviä ja hienoja ihmisiä ympärilleni.

Minä pidän elämästä ja valokuvat saavat aikaan edelleen ihmetystä, onnea ja uteliaisuutta.

Huomenna lähden Norjaan ja olen osallisena Preus Museumin järjestämää Photography Days 2018 -tapahtumaa Valokuvakeskus Perin jäsenenä. Koska pelkään lentämistä, tein tämän päivityksen vanhaan blogiini, jotta saisin ehkäunesta kiinni. Se ei ole vielä tullut mutta lopetan tähän ja odotan innolla aamua, jolloin väsynein silmin katson Turkulaisen asunnon kattoa kello viideltä aamulla.







Ei kommentteja: