2022/08/01

Hei

Olen viimeksi kirjoittanut tänne 2019. Siitä asti olen käynnyt läpi paljon muutoksia elämässäni. Isoin muutos kuitenkin on ollut masennus, johon valitettavasti olen sairastunut ja jonka hoidon olen aloittanut. Tämä blogi oli alun alkaenkin ikäänkuin ajatusteni moderoitu päiväkirja, sillä en koskaan ole uskaltanut kertoa sielunmaisemistani millään tavalla "julkisesti" tai edes millään tavalla laajasti. Minulla on monia pelkoja, joista suurin osa liittyy itseni ilmaisuun. Siksi teen taidetta, luulisin.

Nyt kuitenkin tämä blogi näyttäisi auttavan minua olemaan vihdoinkin vapaampi. Ehkä myös rehellisempi itseäni kohtaan. 

Kirjoitan tänne edelleen silloin tällöin, kun jaksan. Ja laitan kuviakin. 

Viime vuonna olin kävelemässä Helsingissä, ja minuun iski halu katsoa ylös. Juuri sillä hetkellä näin linnun lentävän ja päätin ottaa jonkinlaisen valokuvan. Kääntelin hetken kameraani ja tein kaksoisvaloituksen. Syntyi tämä alla oleva valokuva. Jostain syystä lintumainen muoto kuvan keskellä oli alitajuinen tapahtuma ja hauska yhteensattuma. Omistan tämän kaikille linnuille. 






Ei kommentteja: